varför då?

Klockan är 00.34, jag upptäckte just att jag var otroligt trorr i munnen.
Det måste vara så att jag var så inne i det jag pysslade med nyss att den automatiska
funktionen med att se till att det inte blir torrt i munnen glömdes bort, tur att jag
inte glömde att andas. Vad gör man när man blir torr i munnen en onsdagsnatt?
Lite beror det ju på plasttandställningen jag har har i munnen också, men det har
jag alltid på nätterna utan att bli torr så..
Till saken - jag håller på att flytta. En vecka för tidigt packar jag ner allting i resväskor,
tyg- och papperskassar. Det är inte så att jag är överdrivet laddad på att flytta hem,
även om det ska bli kul också, men imorgon kommer mamma och då ska jag passa på
att flytta hem typ allt. Nästa vecka (sista veckan) får jag leva lite mer spartanskt.

Feting vad fort denna terminen har gått. Kommer såklart sakna detta liv, men samtidigt
ser jag fram emot sommaren. Nya utmaningar väntar, nytt sommarjobb och så ska jag
vara funktionär på Frizon vilket blir den planerade semestern den här sommaren haha,
men jag har inte sett mitt schema än, man lär ju inte jobba 7 dagar i veckan så jag ska
nog hinna njuta lite av sommaren!!

Bloggmusik, lite sent att skriva det nu kanske, men du kan ju alltid läsa inlägget en gång till..
tipset kommer från början av den här terminen, då vi åkte i Lars-Bertils (en lärares) bil.. den
här var mysig tyckte jag då, när jag satt och såg vinterlandskapet svischa förbi (sjukt mycket
snö i vintras, någon som minns?) och drömde mig bort.
James Taylor - Something in the way she moves


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: