bunden

Klassens tema på B-festen var bundna. Vi satt ihop större delen av kvällen. Andra fina teman:
bakochfram (min favorit, de hade helt enkelt kläderna bakochfram,  schnyggt!), barnkalas, blå,
Bond. Vilka fina sketcher det var också, helt galet. Kvällen avslutades med lite klassiskt Disco.



Bildtext: 1. Några av oss kommer till festen. 2. Det är inte lätt att äta när man är bunden.
3. Men det är roligt. 4. den goda efterrätten 5. Det blandas en äcklig röra.
6. Annika äter röran och mår lite illa. men jag vann en middag yeeyyhh.


Min nya grej (förut: cykelblogga) verkar vara att drömblogga, så även ikväll...
Natten till idag fick jag uppleva en gnutta av något jag funderat på ibland,

b som i bajs, nu ringde det och det sved. Men inget nytt direkt.
bara ovant. främmande.

tillbaka till drömbloggandet. En person dök upp som jag inte träffat på
flera år. Ibland har jag tänkt på vart vi hade kunnat vara om .. ja om..
det är spännande att tänka på.

Förresten, en annan grej jag brukar hänga upp mig på är ju romantiska komedier.
Idag på festen under middagen var det en kille som gick upp och tog mikrofonen,
sa lugnt att han ville utbringa en skål (paus) för en tjej (paus) Sara (någonting, minns
inte hennes efternamn) (paus) hon är min flickvän!
Vilken film! De går i samma klass tror jag, både går musik iallafall, många runt omkring
deras bord blev förvånade, så jag gissar att det var en överraskning för de flesta.
När sedan en stor del av folket i matsalen ropade "pussas pussas pussas" så klev han fram
och gjorde det.

Förresten hade killen som oftast ser ut som Björn Gustavsson plattat håret, dagen till ära,
vilket gjorde honom mer lik en annan jag känner, knas på discot, jag stannade upp flera gånger.

b b b b.
annikasiri.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: