Godmorgon!

jag hade sovit 4,5 timmar natten innan förra inlägget kan tilläggas.

Igår var jag med pappa till Möckhult, vi gick på byavandring där, det var
riktigt fint, och för första gången tror jag att jag kände att det skulle vara
roligt att bo på landet, gummistövlarna på! Människornas dialekt, naturen,
bla bla vackert!! och jag älskar gamla ladugårdar och bodar fyllda med
allt möjligt bråte, och dofterna. Förresten appropå dofter, feting vad det
luktar gott utomhus nuförtiden. Efter byavandringen åkte jag tillbaka till
Jönköping. Plus på resan:
- Stajkan var ressällskap ända till Eksjö.
- Jag träffade Erlandsson och pratade en hel del med honom, kul!!
- KalmarFF-match på P4 och dom slog Helsingborg!!!!

Inatt hade jag en inneboende, Lisa min sambo hade glömt nyckeln till hennes rum.
Pappa ringde och väckte mig 07.35 bara för att "snacka lite" hah, det kändes kanske
lite taskigt mot Lisa, men hon sa att hon redan var vaken ändå så..

Jag drömde att jag kom till en kompis och typ ställde till en ordentlig röra i badrummet,
efter en kvart var det kaos där inne med verktyg, dammsugare, rivna möbler bla bla.
Men nu är jag vaken och glad.

Jobbar lite på en illustration av drömmen, men nu måste jag ägna mig åt "Enskild läsning"
Som det står på schemat. Godmorgon på er!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: