som om jag bara drömt...

..var jag tillbaka i skoaffären i lördags på tolvskillingsmarknaden. Det tog några
promenader på lagret, ett par skosnöresknytningar och några vanliga fraser "tack,
tack, tack" "14 dagars öppet köp" "ja visst" "absolut, tack" innan jag kände mig helt
avslappnad och hemma. Men efter en timma var det som om den senaste terminen
bara varit en låååång dröm, som att jag aldrig lämnat jobbet och den lilla staden.

Idag började pappas och min joggingtävling. Vi hade det förra sommaren så nu är det
favorit i repris kan man säga. Han vann förra året trots att jag snittade 3-4/veckan haha,
men ska jag skylla på något så kan det la vara fotbollsträning 2/veckan som inte skrevs upp,
fast det är klart, mot slutet var det nog bara 2/veckan jogging. Iallafall, efter 1 dagen står
det 1-1.

Imorgon ska jag på utbilning inför sommarjobbet (ska ju inte sälja skor den här sommaren).
Sen ska ajg ta tandläkaren. Efter det ska jag väl mest plugga in några av de 700 orden
och jogga såklart.

Jag hoppas att de
fina drömmarna är din
verklighet och jag hoppas
att du vaknar upp från
de mindre fina.
Godnatt, dröm sött!!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: