Linköping

Hej hopp! Trots att jag somnade sent igår vaknade jag pigg och glad
vid 8-tiden idag. Bjöd mig själv och min spegelbild på lite dans tillsammans
med radion som spelade den här låten Christian Walz - What's your name,
är det bara jag som tycker att den låter väldigt mycket Salem?
Det låter som att Salem har en lillebror som heter Christian.

Mina morgonmoves berodde kanske inte enbart på att jag var pigg som en mört.
Jag ska ju till Linköping idag och träffa tjejen som ligger bakom att jag hittar den
här bilden på min dator, en setlist från sommaren 2010.

Emma såklart. Vad Lajban.
Nu ska jag sätta mig med
lite romantik, alltså
romantiken från 1800-talet,
sehr spannend.

Dags för en lista. Favoritfärger:
1. Vit
2. åh svårt, hm blå
3. rosa och svart (lite fusk)

Vilka är dina topp 3?
Frågar lite för att jag är så nyfiken på vilka
som står bakom siffrorna i läsar-statistiken haha.

Vi hörs. Godmorgon.



Kommentarer
Anonym

1 brun

2 begie

3 lila



Den stämmer nog inte med garderoben. Hur går det med din garderob, nu när du inte har ditt golv hemma tillgodo?

2010-05-09, 09:45:23
annikasiri

jaha så turkos har du släppt, där ser man...

det går alldeles utmärkt, mycket bättre garderober på internatet.

fast jag är inte så nöjd med kläderna i den kanske, men sen två dagar

tillbaka är dom i garderoberna iallafall :)

2010-05-09, 09:49:02
Anonym

okej, för två dar sen, det var bra det.

vet du vem det är?

2010-05-09, 19:50:18
annikasiri

ja det vet jag.

2010-05-09, 23:10:36

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: