jodå jodå

Utvärdering.
Inga skadade kroppsdelar.
En kofta som nog luktar lite manssvett.
Nu vet jag att jag är dålig på bugg.
Dansmänniskor är fina.

Det var mycket svårare att dansa än jag trodde.
Men lite ajabaja på män som inte kan anpassa sig också,
massa svåra snurrar... Wahlströms (utan z) var där och spelade..
och tjihuuu dom fanns på spotify, så smaka lite på min onsdagskväll...
Wahlströms - Nyskild, lonely, ensam, och nu upptäckte jag att
Jannez (med z) fanns där med, så kolla in listan och njuut haha...

Det var skoj faktiskt. Hade varit ännu
roligare om jag kunnat dansa bättre,
jag tänkte att gammal estetare som
jag är borde det lösa sig av sig självt,
men njaa, dom där snurrarna var
lite för avancerade.
Men men lätt värt.
Sjukt vackert med människor som
dansar nyktra. Tjejer och killar,
tanter och gubbar, det var en upplevelse.

Men om det ska bli en gång till för min del så måste jag öva först.
Nu ska jag gå ner och hämta tvätt, och stryka lite.

Godnatt internet. och datorn. och läsare!
Kram kram!!!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: