håll i hatten

Imorgon är det B-fest, här kommer ledtråds-filmen, där jag är fint uppbackad av Kaka.
Läs gärna mitt förra inlägg som innehöll en harang av ursäkter för min insats.
Idag är det alltså filmdags, så fram med popcorn och hitta någon att hålla armen om...


Ikväll spelade jag innebandy för sista gången här i Månhallen, sorgligt.
Sen lyckades jag radera informationen från mitt nya jobb om de två första
jobb-tiderna, så jag kommer behöva ringa upp och fråga när jag ska jobba, ajaj.
Happ, nedräkningen har börjat, måndag idag. En termin har gått, om 4 dagar
åker jag hem till Oskarshamn.

Det blir inget låttips idag eftersom det kommer musik i slutet av filmen.
Coola grejer som kommit fram över helgen om släktingar:
- Pappa fyllde 60 år! (det visste jag i och för sig innan att det skulle hända)
- Min syster får betalt för att blogga om cyklar av Malmö Stad.
- Min farbror har åkt i samma flygplan som Dalai Lama.

Sov så sött nu! Kram annikasiri.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: