gahh

Nog för att man måste tjäna pengar här uppe i norr för att överleva, men vad skeeetan,
iiiilands-urk känner jag mest när jag läser om arrangerade resor för våra nallebjörnar
för 1000 kronor. Om du vet någon som köper en sådan resa - tala inte om det för mig,
det är nog värre, i mina ögon, att köpa resan än att sälja den. Som sagt berätta inte för
mig, för då blir det prat i ett dygn om bättre saker att lägga pengarna på här i världen.

För att ingen ska tro att jag försöker utesluta
mig själv från i-landssörjan och framstå som
fröken präktig kan jag tala om att jag säkert
hade närmre till utbrott på artikeln jag just läst
pga att jag nyss kom hem från stan, där jag var
för att hämta ut min tågbiljett men var så mån
om att ta med mig legitimation att jag glömde
skriva ner koden man behöver. Tur att halva
anledningen med cykelturen var frisk luft, även
om jag behöver biljetten imorgon.




Vi hörs.
Annikasiri.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: