det är okej

jag tänker att det får vara okej.
På en skranglig cykel tog jag mig hem i natten,
klädd i en festlig paljettklänning. Då fick jag tid att tänka lite.
Tänka på vad det är jag vill ha. Tänka på den tomma dörröppningen
som min hjärna skapade något vackrare av. Scen 1... Scen 2...
Är det någon som läst "Den unge Werthers lidanden"? Jag kom inte
direkt själv på att jag skulle läsa den, det var en skoluppgift.
Lite kort om den ifall du inte läst - det är en grymt känslosam bok!
Den och regnet gjorde att jag inte trängde undan mina tankar för
ett par dagar sen.

Ikväll har jag varit på prinsess-kalas i Havslätt, förutom det mycket
trevliga sällskapet så var sockerdrickaträdet det bästa, önskar jag haft
min kamera.

Puss och Godnatt.
Låt till inlägget, lite sent nu kanske Justin Bieber - One less lonely girl
Glöm inte 791. Aldrig.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: