1 maj

Så är det 1 maj. Och månaden då jag ska göra saker jag inte annars gör har börjat.
Det kan vara stora saker eller små t.ex. titta på Sagan om ringen för första gången
som jag gjorde ikväll. Fast jag tänkte nog framförallt på sådant som skrämmer mig,
sånt som får mig att sjunka djupare ner i en stol. Sådant som får mig att ta ett steg
tillbaka. Särkilt när orsaken är prestationsångest. Räkna med rapporter om det händer något.

idag har jag köpt vindruvor med kärnor. Det är fint. En del vet.
vet du inte så kan du ju lusläsa tidigare inlägg. hehe


En bild från lite övning inför praktikhelgen förra veckan.
Just på bilden tar vi lite paus och övar på en psalm.
Eller äventyrare 2 gör det iallafall. De andra verkar ha fått
syn på något intressantare.

Feting vad varmt det var nu. urk.
Ikväll blir det ingen ny låt.
Länk till listan finns till höger.
Låttips. All I need is a miracle.
Shejka loss, om du inte ligger i sängen som jag.
Easy peasy japaneasy.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: