sista innebandymatchen

Om någon frågar mig hur det gick på matchen i helgen så blir jag rätt uppspelt. Vi får
tyvärr inte kvala trots vinst, vi låg på andraplats, färjestaden på tredje med lika många
poäng som oss inför sista matchen, vi hade 5 mål bättre än dom i målskillnad, men så
hade de tyvärr det bästa laget att möta i sin sista match, förlåt Craftstaden, men ah,
den matchen slutade 17-4.
Tillbaka till vår match,mer spänning, kortfattat: vi ledde med 2-0 och höll det fram till
slutet av matchen, då kom Borgholm igång. När det var två minuter kvar av matchen
gjorde de 2-2. vad tänkte man på, jag vet inte, ord som skit snurrade kanske i huvudet,
och jag som bara fått ledigt från den obligatoriska Öppet Hus-dagen på folkhögskolan mot
att vi skulle vinna matchen. 23 sekunder kvar av matchen händer det som aldrig händer känns
det som, brukar inte vara vårt lag som lyckas mot slutklämmen, Malin får såklart tag i bollen
och passar. Ett direktskott, halvgo träff. Men vad spelar det för roll när bollen går i måååål.
Det var ett roligt och bra slut på den här säsongen.



Dags att visa en bild på min lilla klass när vi var i Kuvarp. Har väl nämnt
några av dom på bloggen iallafall. Från vänster: Mikael, Anna, Hanna,
Jonathan, Ida, Nina, jag och Lisa.
Om en vecka åker vi och bibelåret (20 pers) till Egypten.
Om 10 minuter springer jag runt i sporthallen och spelar folkisbandy.

Hajhaj.


Kommentarer
caroline

haha vikken diss:P (men så

hade de tyvärr det bästa laget att möta i sin sista match, förlåt Craftstaden, men ah,

den matchen slutade 17-4.)

haha..:(

2010-03-10, 12:51:41
Annikasiri

jag vet, vet var rätt taskigt skrivet faktiskt,

men jag sa det utifrån att Färjestaden slog Craftstaden med 12-2 förra gången, och att de inte slagit något annat lag med mer under säsongen..men jag gillar Craftstaden!

2010-03-10, 12:56:02

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: