öken...

Ett kort inl'gg fr[n sj'lvaste Egypten. Mitt i ingenstans,
i oknen typ finns en liten by d'r vi 'r just nu. Egypten best[r
till 96 procent av oken\, det lilla gr;na som finns ligger l'ngs Nilen.
H'r 'r det varmt, jag 'r vekrligen en shadowgeek som
Emma sjunger om i Soll[ten (Tommys), jag 'lskar skuggan,
l'ngtar efter sommaren i Sverige, lite svalare och s[ ligga vid havet
under skuggan av ett tr;d och l'sa en bok, liiivet.
Men jag t'nkte inte klaga, det 'r underbart att vara i Egypten.
Ig[r vandrade jag i typ 4'5 timmar upp och ner f;r ett visst berg.
Sinai berg, det var m;ktigt \!
Snart 'r det lunch, jag skulle bara h'mta lite postadresser f;r
Hoppas ni har det fint i Sverige.

Kram Annika



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: