lätt värt

det var ingen komedi som fick mig att skratta och spontan-applådera
alldeles ensam klockan halv 4 på morgonen för ett par dagar sen när jag
låg i soffan i "hängrummet" på internatet. ååhh det var lätt värt att hålla
sig vaken för curlingen, vi var så illa ute men så tog vi hem det tillslut, Jäää.

Tematiskt bibelstudium, jag fick
ämnet döden. Kändes lite segt,
spännande men ah den här gamla
bilden visar väl lite hur det kändes
innan jag var klar. eller innan jag
kom igång kanske hehe, det är
alldeles för slappt här egentligen
uppgiften var la klar på en timma
och redovisades idag på 4 minuter.

Imorgon är det idrottsdag här på
skolan. På förmiddagen afrodans
på det där hurtis och ofräschis.
På eftermiddagen ska jag hänga
i sporthallen här på skolan.


blablabla kanske borde berätta
något roligt, hm..
20 minuter senare...nä men kan
bjussa på ett fint uttryck, dagens tips:
easy peasy japaneasy.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: