Hej Egypten!

Om 27 minuter går bussen som ska ta oss till Arlanda. Imorse vaknade jag tidigt så jag
tog en underbar promenad i vårvädret, så vackert här uppe på berget. Men det är svårt
att fånga, så jag fångade mig själv istället hehe...så ni minns hur jag ser ut. förresten tog
jag tillbaka snebenan, kanske bara tillfälligt men det bara blev så igårkväll..

Idag började jag inte dagen med Yoga
alltså, vilket jag faktiskt prövat två
mornar i rad innan, första gångerna
i livet, det är alltid spännande att
pröva nya saker, Nina lärde mig.

En promenad är inte fel det heller.
Fåååglar, soool. mumma.

har inte så mycket mer att säga
glöm mig inte. :)

föresten, la in lite ny musik på
listan, lite nytt som jag hört
på radion, fina melodier, det är
dom i slutet av listan...






Godmorgon x 14
Godnatt x 14
kram x 14
och framförallt 791 x 14.
Om du har glömt vad det innebär så kolla en såndär
sångbok i en såndär byggnad med torn (inte ett slott)


Annikapannikapannkakssmet.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: