en kväll mitt i veckan

Ett rykte om att Samuel Ljungblahd skulle komma spred sig, ni vet han soulkillen
från Let's Dance och ja, ett avsnitt av Så ska det låta. Tänkte bara visa lite
bevismaterial på att jag hörde honom igår..



Förlåt mig för inne-i-showen-men-sjunga-med-som-alla-andra-rösten som dyker
upp ibland, men vill man se och höra herr Ljungblahd så finns det bättre videos.

Om ni inte orkade se hela filmen så kan jag säga det - stämningen var rätt pepp.
Samuel sjöng ett par låtar sen var det ett sånt där möte ni vet. Det var riktigt
intressant, eller, jag sov halva predikan, men det handlade nog mest om min
inställning. Det var en man från USA som predikade, det var inte så farligt som det
skulle ha kunnat vara och när man satt där längst upp på sista raden på läktaren
(fanns ingen annan plats, kyrkan var full) så var det faktiskt intressant, även om
jag sov, jag hörde ju inledningen och avslutningen.

Det kommer att komma ett till inlägg innan resan, minst haha, men imorgon 10.30
går bussen mot Arlanda och Kairo.

Hej puss ses. 791.


Kommentarer
tilda

ooh du har sett och hört både samuel ljungblahd och loney dear live nu.. nu rä jag avundsjuk! jönköping kanske är ett fint ställe att vara på:)

2010-03-12, 22:15:22

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: