viljor viljan

Jag kan inte/orkar inte berätta om min tisdag.
hade inte tänkt kommentera den ens.

men vore det inte falskt av mig. Jag förstår att det kan verkar konstigt
att lägga upp dessa bilder, men samtidigt, livet svänger, ibland i dans,
ibland ner i dalar. Bilden över - det hade kanske räckt med den. Du hade
själv fått läsa det som går att läsa.
Men kanske är det egentligen bättre att se mer, jag vet inte varför, men
jag inte ensam. Kanske jag berättar en annan dag. Jag ger dig både min
tisdag och onsdag både svängar i dans och svängar i dalar.
det är okej att inte trycka på den lilla bilden.
Att vilja varandra väl är det viktigaste.

Idag (onsdag) har det varit en härlig dag igen. En sommardag vid havet.
Skit under naglarna - rensat ogräs i trädgården.
Rullskridskor med tintin.
Sms:at morfar för att gratta honom och mormor, 60 år har de varit gifta.
Godnatt. Igår huvudvärk. Idag en bra dag.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: