dagar som flyger förbi

blogginläggslåt - Marina and the Diamonds "I'm not a robot"
- fast jag vet inte vad inlägget ska handla om.
Låten skulle platsa på en lista över sånger jag önskar att jag själv skrivit.
Iallafall idag. Den listan är rätt lång överhuvudtaget.

Ikväll kom första sällskapsspelskvällen sen studierna avslutats. Bonanza första gången.
Idag hade jag tänkt skriva klart min nya låtidé, men tiden flög iväg och den lilla stund
jag spenderade vid pianot blev det något helt annat av, pappa och jag körde något slags
jam där jag satt ett par minuter sedan kom han och vi försökte byta plats utan att musiken
slutade så en stund höll båda foten på pedalen och plinkade, plötsligt var det bara han som
spelade, sådär höll vi på en stund och bytte plats. Han överglänste mig rätt fett på
improvisationen men det betyder inte att jag inte tyckte det var kul, medan han spelade gick
jag runt och donade lite i huset och sen gick man till pianot och bla bla.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: