skogen är fin

Hittills har jag hunnit med både skogen och att sy
av grejerna som stod på min lista.
Idag blev det mycket skog. Mamma visade mig
cykelvägen till Möckhult, och sen cyklade jag själv
hem igen, lite läskigt för man kan cykla vilse ganska
lätt, men jag överlevde och som tur var så var ljudboken
på mp3:n (uttalat som jag brukar säga det, här måste det
ju vara okej) inte en deckare. Skogen är så sjukt vacker.
I Möckhult hjälptes vi åt att bära lite plankor och under en
hittade vi den här krabaten.
Två grejer som förtjänar varsitt referat idag egentligen:
Gudstjänsten och Brasilien-Elfenbenskusten, men jag
ger mig inte in i det idag.
Nattinatti, dröm om nått sött, vandrande pinnar till exempel.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: