pissdag nummer två

vad är detta för nått, den här förmiddagen började inte bra den heller;
gråt, prat, lyssna, lite skratt i ett par timmar. Det var den morgonen.
blogginläggsmusik. Tryck på bilden och spela låten längst ner på listan.
I protest (mot vad vet jag inte, men rebelliskt vare eller hur) satte jag
med flit på mig gröntröjan (havslätts camping) bakochfram ikväll.

Skönt att tilda ringde och fick mig
att skratta massa åt våra gamla
lunarstormdagboksinlägg.
Jag är inte olycklig på grund
av det stora såret under
läppen. Även om det kanske
skulle ha kunnat räcka för en
i-landsmänniska som mig,
hoppas inte det. Nu vet jag
inte eftersom det redan finns
annat att gråta över...
så bitter jag är, men jag ska
försöka rycka upp mig.
Eller försöka att inte tänka
för mycket på det. Som om
det går att missa. Det hugger till
och gör ont.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: