midsommar tvåtusentio

innan du läser. dagens blogginläggsmusik Jag har simmat långt ut ifrån land.

Den bästa på länge. Det kunde man kanske ana redan vid presentationen av idén:
- en midsommar ute i naturen.
Men sen hänger det så klart på så mycket mer, väder, folk, stämning...
Klick klick. Det kändes så mysigt och rätt när jag kom till Bunn (en liten by nära Gränna)
och mötte hajkgänget som redan hunnit sova en natt ute i det fria. (jag jobbade ju så kunde
inte vara med från början). Varma vandringskängor, stora ryggsäckar, svettiga ryggar, det
passade med ett bad. Helgen har varit så härligt, och jag är inte mindre pepp på naturen
efter detta, inte mindre pepp på att vandra.

Detta är den enda bilden jag har från
midsommarfirandet, men jag håller tummarna
för att dom med glassiga kameror lägger upp
bilder som jag kan snylta på, isåfall ska ni få se.

Nu är jag hemma igen, imorgon väntar nya äventyr.
Kanske inte lika vilda men jag ska till Öland med
mormor, morfar och mamma.



Wopidopido.
Woap-piuh-pidoho.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: