inte glamourös

Idag blev det en cykeltur till Möckhult igen.
Jag och mamma rensade ogräs i landet,
klippte gräset och målade rummet man
ser lite av i bilden vitt.
Jag har börjat förstå och acceptera en sak,
jag kommer aldrig att bli och leva glamouröst
som en del lyckas med, aldrig! Det är därför jag
börjat använda gympaskor bara för att dom är
sköna och det är därför jag kan gå med på att
ta på mig min syster gamla röda cykelhjälm
påvägen hem.

Danmark-Japan var en ganska underhållande match, jag tror jag håller på Japan
nu i slutspelet, de är små och springer mycket (jag är rätt liten själv och gillar att springa)

Ikvälll måste jag sova tidigt, ska upp och jobba imorgon, sen åker jag direkt till Gränna för att
sova ute i naturen och fira midsommar. Nu ska jag packa lite, har prövat sovsäcken..
Glad midsommar!!!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: