ikväll säger jag inte mer

jag vill så gärna ha mer bilder på bloggen, tror att det är roligare då.
vet inte hur många timmar jag läst idag, men läst har jag gjort. svB.
ikväll blir det ingen poppa-upp-låt utan bara en vanlig dagens-blogg-låt:
Brooklyn sun. Han sjöng den i Kalmar förra sommaren, innan den nya
skivan kommit. Det var Salem och en gitarr.

Du kan ju själv så se vad jag såg förra sommaren, men bara genom
min mobil. (har för mig att jag lagt upp denna förut)



Borde inte skriva detta men jag kan inte låta bli.
Så mycket saker som snurrar i huvudet, jag hade en idé, en av många idéer,
en av tusen. Om jag hade känt dig hade du fått en såndär hammare med luft i,
och om du hade känt mig hade du inte studsat på det där frenetiska sättet utan
istället slagit mig i huvudet med hammaren. Det finns mycket som skulle kunna
vara annorlunda. Men vi ska vara glada, världen har så mycket att ge.
Mycket mer än en hammare fylld med luft.


Kommentarer
Anonym

deet var skoj när jag fick den iaf.

2010-06-14, 18:44:42

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: