hjärnfängelse

Är det bara jag som hamnar i lite hjärnfängelse ibland? Nej det kan jag inte tro.

Idag har jag varit ganska tråkig, fast jag har inte haft så tråkigt.
Sista pluggdagen på länge hoppas jag. Imorgon ska jag redovisa en sista grej (svB).
Just det, innan du fortsätter läsa, dagens bloggmusik, är du på ett mer spexigt humör
kan du ta näst sista låten i listan istället.



Hoppas inte du fryser när du ser den här bilden, tog den mest i brist på andra ikväll.
Svårt att förstå att det funnits så mycket snö. Förresten en till sån här är-det-bara-jag-fråga..
är det bara jag som tycker att bland det goaste som finns är att bada näck?
Nej det kan jag inte tro. Det är en sån frihetskänsla. Har inte gjort det på ett tag nu,
bara kom att tänka på det tidigare. Så naturligt men ändå typ förbjudet va?
Det finns ju något gott med det också såklart. Lite kluvet.
Klockan är för mycket för mig. Tjohej. Tok nej. Sa tjej. Puss på dig.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: