fredag och lördag

Blogg om fredagen
Så exakt jag bara kan, några korta tider från fredagen.
06.55 steg jag upp.
från 07.00 och trettio minuter frammåt förhörde pappa mig på renässansen och upplysningen.
08.55 vandrade jag i korridoren på Oscarsgymnasiet.
3 timmar och 20 minuter skrev jag prov om renässansen och upplysningen.
På så kort tid att man blir svettig cyklade jag hem, slängde i mig en macka och ett äpple
innan jag cyklade tillbaka till skolan igen, till kikeboplanen.
Truddeluttade på trumpeten 30 minuter.
Marcherade på stan ca 30 minuter, dagens höjdpunkt!
Träffade gamla esteter på kaffehuset.
Drog ut i skogen och sprang 21 minuter och 2 sekunder.

Blogg om lördagen
Så exakt jag bara kan, några korta tider från lördagen.
06.00 steg jag upp. 35 minuter senare cyklade jag till jobbet.
07.00-16.00 jobbade jag.
Drog ut i skogen och sprang 22 minuter och 45 sekunder.
Såg en actionfilm på bio, 1 timma 58 minuter.
Efterhäng hos David med te, prat, snickersglass och en kortlek, dagens höjdpunkt!
Kom hem ca 02.30.
Klockan är nu 02.50, jag ligger i sängen och ska försöka sova.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: