fågelfri

Nu känner jag mig fri som en fågel, svenska B-prövningen är över, jag klarade
mitt mål. Men bäst av allt (detta sa jag inte till min lärare då det hade fått mig
att framstå som väldigt smörig) det har varit väldigt intressant och rätt ofta kul.
Hur som helst, nu är jag lättad och har skrivit lite fina listor...

Dagsfärskbild. Stretching och
Yes-tecken på svB såklart,
men allra mest för att jag
leder med 11-8 mot pappa
och imorgon ska jag ut igen,
med tintin.




Saker jag nu kan göra (utan dåligt samvete på grund av att jag borde plugga):

- äntligen titta på fotbolls-VM!!!!
- ta långa skogspromenader.
- vara med på sällskapsspelskvällar!!
- dona lite i studion...

Saker jag längtat efter, men inte kommer att göra nu när jag har tid:
- sy

Saker jag inte längtat efter men måste göra nu när jag har tid:
- städa rummet.

Nattinatti.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: