en ny dag

ännu en dag med händerna i diskvatten, blicken ut, blicken in, och jag grät.
Istället för en sång kom tårar. så då var det sagt, det här var nog allt en pissdag.
Kurvorna tar ut sina svängar, verkligen.

till ett par saker som är bättre, jag glömde berätta om den fina spelkvällen med
ticket to ride och scones här om kvällen hos matilda med Ida och Malin.
och det är med att pluggisolera sig, tja idag var jag på BergaBlås och imorgonkväll
blir ska jag grilla lite hos Erik. Vet typ inte alls vilka som kommer, sehr spannend.

Tänk så sjukt mycket man hinner tänka på bara ett par minuter. typ ungefär såhär
kan det snurra: "okej om jag eller tilda skadar sig nu hur förklarar jag för ambulansen
var vi är, då får den börja åka innan i rätt riktning sen kan jag förklara bättre kanske,
oj vad fort den där fågeln simmar i vattnet, men hallå lilla myra detta är min handduk.
undra vad han gör nu? hur var det nu igen föddes Miguel de Cervantes 1547?"

lika bra att somna.
Hoppas du haft det bra!
sjunioett. Annika.




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: