det snurrar

Förmiddag: Det ploppar upp låtar i huvudet från ingenstans nu för tiden. Med händerna i varmt
diskvatten och blicken riktad ut mot gatan började jag sjunga "and now and then when I look
into the mirror.." osv. Vet inte när jag lyssnade på den senast...
(The Ark - Tell me this night is over)

Eftermiddag/kväll: första dagen på jobbet och det snurrar verkligen i huvudet. Det kommer nog
bli tufft i sommar, fast det glimtade till ett par gånger idag också!
Det enda som verkligen sved idag var att jag inte vågade tacka nej när jag fick en förfrågan om
midsommar. Jag funderade en sekund, men borde ha funderat en till, för nu kanske jag missar
hela den planerade hajken, skulle ha hajkat från torsdag eftermiddag till lördag eftermiddag, så
jag tänkte att kanske kan jag komma i efterhand, men så var det tänkt hajk i Gränna, finns typ
ingen bra förbindelse dit från halv 2 (då jag slutar) och frammåt, så snällaaa om du vet någon
som ska till Gränna eller Jönköping eller som åker förbi Gränna eller ska till någonstans i
närheten efter halv 2 och frammåt på midsommar, tala om det för mig!!! Jag är desperat på riktigt.
Jag viiiill dit. Skit också.

Onsdag-Fredag: Jag kommer vara rätt tråkig, isolera mig och plugga järnet för på fredag cyklar
jag till Oscars för att skriva renässans och upplysningsprov, sen lär jag väl le åt glada studenter
och vara glad för deras skull. :)

Glöm inte mig om du hör något om en gratis taxiresa från Oskarshamn 13.30 till Gränna på
midsommar, eller något annat liknande. Nu ska jag snart sova, tänka sig!
Förresten, tre nätter i rad har den gröna havslätts-t-shirten åkt på bak-och-fram, ingen aning om
varför men nu sitter den rätt.

Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: