Bil, ord, tips.

Sätt igång denna (Tavares - Heaven must be missing one angel) så kanske du
kan förstå min känsla i kroppen när jag åkte hem från Berga Blås-övningen ikväll.
(ett halvår sen sist). Det är verkligen kultur att sitta i Berga Missionskyrka med
det gänget. Alla berättelser, musiken, skämten. Livet. Ja, det känns så fint där.
Det var därför det bubblade i mig när jag åkte därifrån med någon slags pepp-skiva
i bilen som jag inte vet vem den tillhör.

Idag bestämde jag mig för att försöka göra ordprovet på fredag, så nu ska jag lära
mig 3 kapitel (ca 150 ord) på 1,5 dag. Plus ikväll då, ju mer jag hinner ikväll detsto
bättre, plus att de flesta orden förhoppningsvis inte är helt nya. Det ska jag ta reda
på nu.

Funderar på om man ska uppmärksamma nationaldagen på något särskilt sätt här på
bloggen, hade varit skoj med en film, eller lite musik. Något kanske man knopar ihop,
vill du höra något live kan jag tipsa om Berga Blås i Högsby klockan halv 7, då blir det
march! Tjihu! :)

Godnatt sen!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: