behöver en halvtimma till

minst... men hörs snart, dethär var skoj.
Anniksiri. 00.01

okej jag kan ju sitta här länge som helst i min lilla bubbla med hörlurarna.
Med datorhögtalarna låter det rätt platt men vem har sagt att detta skulle
vara the number one version of nationalsången haha, inte jag, Det skulle
inte ha varit fel med en klassisk kör istället för min nattkvävda röst för att
låta pappan i huset sova...
och jag hade tänkt mig något mer komiskt med synthtrummor, men så kom
cellon upp för trappen och in i blårummet och sen av bara farten kom en fiol
med,...så blev det nästan folkmusik, första gången i livet isåfall!



Godnatt, skit också, imorgon kommer jag vara seg.
Godnatt menar jag.

Kommentarer
lovisa/polichinelle

du har riktigt söt röst!

2010-06-08, 21:51:42
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
annikasiri

tack så mycket Lovisa! :)

2010-06-08, 22:32:58

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: