äkta kärlek

Som jag anade och hoppades var det inte bara jag som ville se bröllopet
på jobbet idag. Vi firade det kungliga bröllopet med annanaspaj och glass.
Finns tusen saker kring bröllopet att prata om har jag upptäck, kläder, serviser,
frisyrer, släktband, tiaror....men jag tänkte bara nämna ett tillfälle, stunden under
och efter deras ja under sången som sjöngs av Björn och Agnes. Mina ögon, jo jag har väl
nära till känslorna nu för tiden, men det var så vackert, blöta ögon, men jag höll
tillbaka det - inte passande på jobbet. Äkta kärlek alltså, äkta kärlek  är så galet vackert.
Deras ögon, deras ja, hur dom höll varandra i handen.

Nu till något heelt annat med risk för att förlora trovärdigheten angående det jag nyss
pratat om men jag menar det verkligen!! Iallafall, jag har ju ofta sagt att jag ska gifta
mig rikt och nu har jag kommit på vem jag ska gifta mig med, Prins Carl Philip såklart!
Som jag ser det finns det bara ett problem, jag lär få ta sjukt mycket skit från allmänheten
för att jag inte har ett kungligt utseende, särskilt inte om man jämför med hans två mycket
vackra systrar, men men jag tänker gifta mig med honom ändå! Jag presenterade idén
för pappa när jag kom hem från jobbet och han erbjöd sig att hjälpa mig, ja tackar ja!

Ikväll jobbade jag till halv 10, cyklade hem i kylan,
ja det var kallt! hade bara shorts och en kofta för
det var sommar när jag cyklade dit, men under kvällen
har det regnat och sånt. Väl hemma drog jag på mig ett
par jeans, regnjacka (för säkerhets skull), en fet
sjal (eftersom jag var lite nerkyld) och tog en kort
promenad.
Nu ska jag sova.
Feting vad jag gillar att sova.
Kanske på en lista att Äkta kärlek kommer först och
sova på andra plats, men jag vet inte.


Godnatt hörrni!
åh vad jag gillar att blogga!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: