tryck på play först

det blir sådär halvbra, tusentals gånger borde det vara som jag hamnat framför pianot,
spelat något, sjungit utan att ha haft en aning om vad jag sjunger, ikväll fångade jag mig
själv.. ännu en gång blir det ingenting, bara ett sätt att utrycka vad jag känner för stunden
på något undermedvetet sätt, när jag satte mig i soffan igen och mobilen pep . ja då hoppades
jag lite, men det var telenor och inte ett förfrågan om skjuts hem klockan tolv på natten.



Godnatt 00.47 annikasiri.


Kommentarer
lovisa/polichinelle

jag känner igen fenomenet.

2010-07-10, 17:27:55
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
annikasiri

vad trevligt då är vi alltså två.

förresten, måste ge beröm för din krönika i OT,

vilket vackert språk, fina formuleringar!

2010-07-10, 22:52:36

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: