ny kategori

Inläggslåt: David Åhlén - Spirit Fall
Jag är inne på att skapa en ny kategori här på bloggen, där jag säger en del som är ja
vad ska jag säga inte är sakligt grundat alla gånger. De kategorier jag har nu är: "Vardag"
namnet säger det mesta, detta är den flitigast använda kategorin på min blogg. Sedan finns
"I huvudet" den används när jag skriver om tankar. "Jag säger det" består av videoinlägg
och "Tommys Syster" användes då vi repade och hängde med bandet. Nu är jag alltså på
gång med en ny kategori, namnet blir nog "det hon säger är godtyckligt".
Nationalencyklopedien beskriver ordet såhär:
god|tycke -tycket subst. handlande som inte är sakligt grundat, om bristande bedömning.

Så nu får jag avsluta detta inlägget och sedan tänker jag recensera några spelningar på
Strandfestivalen i min nya kategori, med bristande bedömning och helt utifrån mina åsikter.


annikasiri ikväll.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: