feting

musik som spelas i en annan dator i samma rum. Johan Mayer - Who says.
internet hemma fungerar inte, förmodligen pågrund av åskan,
jag har pratat med internetleverantören, nu sitter jag hos tilda
eftersom jag måste börja söka bostad till hösten, men feting..
den där energikicken som krävs kommer inte riktigt, jag har
sökt endel bostäder  i Lund.
Läget med antagningen: Psykologprogrammet hej och hå reserv
långt ut i havet, men jag tror ändå det är jurist som känns bäst
just nu och på den fronten ser det lite ljusare ut även om det inte är
drömläge...
Lund som var mitt första val: jag är 7:e reserv, vilket gör att jag
tror att jag kommer in eftersom 7 är mitt turnummer!
Annars är jag antagen i Uppsala vilket jag inte är så sugen på,
även om det lilla jag sett av Uppsala varit vackert, men det första
jag tänkte på när jag såg detta var inte mina studier utan en
person. så det är ingen hit. har inte tid med sånt där.
Jag ska utveckla allt senare, idag har tilda hjälpt mig med bina
eftersom pappa är ute och reser, bilder m.m kan komma, men
nu måste jag iväg och arbeta, ska jobba ett dygn för första gången
i mitt liv, spännande med nya erfarenheter.

Vi hörs helt enkelt, eller hur.
puss och kram, annikasiri.

nu ska jag väcka tilda som somnat i sängen
och säga hejdå tacka för hjälpen med bina
och säga att det var kul att hon kom till mig
och att vi fixade bina åt scones och att det
var snällt att vi sedan kunde cykla till henne
och internetta lite.

hejdå.


Kommentarer
Nicolaiiris

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2012-03-02, 09:30:25

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: