Tvättmedel och sköljmedel, typ 70 spänn

En ganska lång måndag. Innehållsrik.
Lektioner. Feting på dom.
Sen samlade jag vuxenpoäng genom att handla tvättmedel och sköljmedel.
Idag bestämde jag mig också för att följa med på Egyptenresan som jag
fick reda på för en vecka sen ungefär. Så jag ska till Egypten om ett tag,
vet inte riktigt när minns inte, men ska vara borta i 2 veckor, så mycket vet jag.

Ikväll var det frågor, diskussion och fika (semla). Spännande, vi hann tyvärr inte äns
med hälften av alla frågor så det lär bli fler kvällar.

Just det. Jag var hemma i helgen. Men om jag inte syntes till berodde det
på att jag var hemma 10 timmar och sov 6 av dem.
Resten av tiden jag inte spenderade hemma men ändå inte var i Jönköping
så hängde jag med mormor och morfar, spelade innebandymatch och jobbade
en liten snabbis, sista gången som kontaktis - sconesfrukost. Sen spenderades
en tid på tåg och buss. Det är ju för det mesta mysigt. Den här helgen var det det.
Eftersom roligt väntade vid slutstationerna.

Nu ska jag nog snart avrunda det här datorpasset eftersom min sittställning är lite
jobbig. Det trådlösa internet är ännu osäkert här på hemgården vilket gör att
datorn måste ligga mitt på sängen, jag prövade innan att lägga den på  smalbenen
istället men då försvann internet direkt, så att sitta lutad mot väggen med en kudde
i ryggen och datorn i knät är inte att tänka på ikväll förstår jag.

Hejdå! Kram!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: