Pension

Känns som att jag ska gå i pension, efter ett år i skoaffären.
Jag undrar hur det känns att sluta på ett jobb efter 15 år?
I torsdags jobbade jag sista dagen.



Mamma var där på förmiddagen och köpte ett par eccoskor.
Pappa kom på eftermiddagen och köpte "pojkvänsskorna"
alltså dom som jag skulle ha tvingat min pojkvän att köpa
om jag haft någon. Och trots att jag vägrade när pappa sa
att han skulle fota lite, så tog han såklart massa bilder.
Nu när dom finns kan jag ju inte låta bli att lägga upp en.

Ikväll ville jag somna tidigt, men jag fastnade lite med att
gå igenom gamla bilder och sånt igen. För ett par timmar
sen innnan mamma gått och lagt sig kom hon ner för trappan
och var tvungen att veta vad jag höll på med eftersom jag
satt själv och gapskrattade. Jag hade hittat lite gamla
videofilmer från när Tommys Syster var i Halmstad.
Emma är galen. Och Wix med, hans dans alltså, underbar.

Åhh. måste tiden gå så fort. Vill inte sova än.
Godnatt.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: