Oskarshamn

Förra veckan var jag och tintin på bio, då var vi såhär coola.
Vi hann roa oss en stund med tildas kamera innan någon
slags "kameravakt" kom och sa baba. Sen började filmen, Avatar.

Filmen var ganska bra, Det bästa var väl att man blev skitarg
på krig. Hata krig. Ibland kan jag bli lite orolig, känna mig så
likgiltig. Tappar bort andras verklighet och förstår inte vad som
händer utanför min värld. Jag äter mina vindruvor med kärnor
och bla bla. Men under filmen kom ilskan mot att människor dödar
varandra. Makt betyder mycket för somliga. Så mycket. Det är sjukt.

Idag har jag packat, och börjat ta tag i pluggande igen.
Har en inlämingsuppgift med deadline till 08.00 imorgon
så det var la dags hehe, men det gick nog bra. Har skickat
in den nu. Den stora utmaningen kommer på lördag, då
är det dags för sluttenta.

appropå ingenting ett par fina ord.
fåntratt. mojäng. kalasbyxor. ögonaböj.

Det var allt för söndagskvällen.
Sov och dröm sött. Annika.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: