Jönköping

Inte ska jag sluta blogga för att jag flyttat. Idag har det varit många nya intryck.
Det är rätt mysigt att efter en sån lång dag ligga här i sängen. Snart ska jag stänga
av datorn och läsa lite paragrafer intför sluttentan på lördag, sen ska jag lyssna på
morfar prosten-kassetband innan jag somnar, precis som hemma i lilla Oskarshamn.

I bibelterminklassen är vi 8 pers, så det lär bli en tajt grupp. Bibelårklassen är nog
20 pers, dom ska vi ju läsa lite tillsammans med också.
Än så länge vet jag inte så mycket om vad som kommer hända här, imorgon får
jag schemat och mer information, så jag får la skriva mer efter det. Sjukt vacker
utsikt här uppe på berget ner över Jönköping.

Godnatt från...
...en gris, en ko, en jönköpingsbo.



Kommentarer
Bea

Skönt att höra att du har det bra. Reptilerna samlades igår och bad lite för dig... :)

2010-01-13, 11:06:32
Annikasiri

Kul att höra från dig. Ska nog ta och be lite för er med... :)

2010-01-13, 15:47:07

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: