jag ska säga att

jag gillar verkligen min nya vardag. det sega är att det bara är en termin.
Vill gå ett år. Vill hinna lära mig mycket. Men det blir ju lite vad man gör det till.
Så jag får försöka hinna med så mycket som det bara går. Ämnena vi läser kanske
låter lite torra GT, NT, Kyrkans Historia, Själavård och Livsfrågor m.m men alltså det
som låter torrast är typ det bästa haha, det känns så skönt att gräva på djupet.
Själv vet jag inte var jag står, men ändå, djupet finns där. Det finns så mycket att lära sig.

hm innehållet här på bloggen kan komma att påverkas av miljön jag är i förstår du kanske,
men till helgen ska jag hem en sväng så då kanske det blir lite mer som innan...
Något som följt med hit är innebandyn, spelar massa på skolan och tränar i ett lag härifrån:
soundtracket för den storyn får bli denna låten som spelades i polistränarensbil av hans
väldigt spralliga rödhåriga dotter You're my world till träningen idag.

nu ska jag läsa den där gamla boken.
sen ska jag faktiskt sova, det är så skönt.
Hoppas att du haft en bra dag.
glöm inte, 791.



Kommentarer
al

då står du väl i djupet .

2010-01-20, 00:36:04

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: