bara lite, mest gött.

bloggar är farliga man lever verkligen ut sitt ego, men det kanske är
bättre att göra det här där ingen är tvungen att vara, än i verkliga livet.
Hela mitt huvud är nu uppfyllt av tentan jag just skrivit. 5 timmars koncentration.
Med en paus för att springa två trappor upp, att gå på toa och hämta godis.
Lunchen jag förberett och lagat i morse fick aldrig avnjutas som planerat.
Tiden gick åt, jag skrev in i det sista. Jag sitter i en datasal i en källare (på markhöjd,
så det finns fönster) det är ganska kallt här inne, tårna och fingrarna är kalla.
Mina sms-fingrar har tappat en hel del av sin kapacitet märkte jag när jag skrev till
mamma nu en kvart efter att tentan var över.
Nu är jag lite trött. Men det är inget jobbigt trött, känner mig mer avslappnad,
det känns mest gött faktiskt.
Nu ska jag gå och äta min lunch. Tjihuu.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: