vem är jag?

detta är väl ingen ny fråga. Men feting jag undrar vad jag pysslat med den senaste
månaden när jag under en dricka-te-tjej-häng-kväll beskrivs som godisen ferrari och
under en Gamla Testamentet-lektion hör Jonatan i klassen säga:
- Då ska jag vara med Annika.
När läraren talat om att vi ska ha en frågesport på moseböckerna.
Då kanske det är dags att börja undra om jag är den jag tror att jag är?
eller överhuvudtaget undra vem jag är. Vilket jag såklart gör rätt ofta. Här tvingas jag
göra det t.ex på ämnet "Själavård och livsfrågor", förra uppgiften hette just Vem är du.
Det är nog nyttigt.

Ikväll ska jag gå på Loney Dear han spelar på en teater och jag minns Kalmar teater,
hoppas denna är lika vacker. Han ska spela med en symfonietta, tror det blir grymt.
Imorgon åker jag hem till Oskarshamn för nästa vecka är det lov. Lyxlov utan läxor.
Fast jag tänker försöka läsa så mycket jag bara orkar såklart. Men om jag inte läser
en rad så gör det inget. Skön känsla.

Planerna för lovet är inte så många. Jag har dock några saker som jag vill/kan göra.
träna bandy, städa rummet, fått en inbjudan att gästöva med Berga Blås, det du!
simma, träffa Emma!! Baka måste jag göra har lite att ta igen, spela in med Johannes.
Men detta är ju inte en veckas sysselsättning, jag ser fram emot mycket mer...

Annikapannikapannkakssmet.


Kommentarer
al

mm, tack själv då.

2010-02-13, 22:56:05
Annikasiri

tack för vad?

2010-02-14, 00:37:01
al

du bad folk komma på sysselsättning och hitta på, men jag kontrade tillbaka. Fast det kanske inte räknas i din värld

2010-02-14, 09:18:45
Annikasiri

oj du läste du nog lite fel. Eller jag brukar ju

be om sånt, men det var inte menat så i detta

inlägget. Dock förstod jag inte diktigt din

kommentar ändå. Ska jag hjälpa dig med något?

och vaddå inte räknas i min värld?

2010-02-14, 10:26:12
okej.

2010-02-14, 11:23:56
al

okej. Missuppfattade lite då.

Tänkte väl kanske att vi, inte, kunde ses, då.

2010-02-14, 11:27:53
mm

presens och furturum på det senaste jag skrev

2010-02-14, 12:24:33
Bea

Häng med på cell!!!

2010-02-14, 23:19:59

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: