Vardagshjältar

De är nog alla likadana, dom där
innebandybilderna. Eller vissa är
fulare. I söndags möte vi SSG,
fotografen har för vana att alltid
lägga upp en ful bild på mig från
matchen, vilket han gjorde den
här gången också, men jag pallade
inte att ha den på bloggen så jag tog
en annan. Om du vill se så finns det
hemsidan. Jag var sjukt nervös i
söndags, ont i magen innan matchen. Vi lyckades vinna med 3-2 och gick om SSG, så vi ligger tvåa och det finns en liten chans att vi kan få kvala, något jag varit sjukt laddad för, tyvärr kommer jag nog vara i Egypten när det är kval, skit! och tyvärr var jag tvungen att tacka nej till att spela på Musik Direkts länsfinal. Men Egypten ska ju bli fett.


I fredags var jag på Loney Dear på Jönköpngs teater, feting, om jag varit Emil (i Loney Dear) hade jag nog pinkat på mig. Vilken känsla att stå där med sitt band och en hel symfonietta.. och vilka arrangemang! Nu var jag inte och är inte Emil, så jag satt istället på andra balkong, rad 1 och blev lite tårögd då och då eftersom det var så vackert. Sedan tänkte jag på folk jag ville skulle ha sett det. I slutet filmade jag lite med min mobil faktiskt.



Helgens vardagshjältar. (funkar den titeln egentligen, kan man vara vardagshjälte på helgen?)
nej just det ja det är ju inte helg, hm alltså jag är lite krasslig faktiskt, förkyld och ont i kroppen,
och så har jag lov, så då känns ju hela veckan som helg.. men okej, veckans vardagshjältar..
du du du du du duuu..(trumpetfanfar) och den första är:
1. Busschauffören i buss 164 som trollade med tiden och kom fram till Mönsterås 5 minuter
tidigare än avtalat så att jag hann med en annan buss till Oskarshamn i tisdags kväll och slapp
stå ute i kylan i 55 minuter.
2. Flitte, som hjälpt mig med lite knepiga saker av olika slag. En sak var det här med att i
vissa datorer hamnar min blogg ute i vänsterkanten, men jag tror det är löst nu. Tjohej.

Listor alltså, här kommer vinter-OS-favorit-sporter för mig.
1. Curling
2. Hockey
3. Störtlopp och Slalom



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: