Hej hallå

Nu ska jag snart sova, är ganska trött. Ikväll har jag tränat innebandy,
lagat mat, tvättat två tvättar, kollat på tv, spelat rappa kalja.

Imorgonkväll är det melodifestivalen, det har kanske inte dom som vill se
på det missat, men feting imorgon är Salem med!! Jag hoppas jag hinner
komma hem. Match i Nybro 16.00. Men det går nog bra. om det är någon
oskarshamnare som läser och vill ha sällskap så är jag nog på. Det är okej,
du kan få ta hand om inhandlandet av chips, morötter, dipp, godis (ingen läsk,
jag vill ha vatten eller mjölk) och du behöver inte skämmas om du har en stoor
tv-skärm, inte om du har en liten heller. Du kan också få hämta mig i Mönsterås
runt klockan 7. ååhh tänk om jag haft 10 000 läsare.. haha

Det var något jag skulle säga ikväll, men jag har glömt det. Så det är
nog lika bra att sluta nu.
Godnatt och kram Annika.


Kommentarer
Bea

Lätt att jag hade hämtat dig och att du hade fått vara med oss. Nu är jag lite sen bara... Hur länge stannar du i Oskarshamn? Vi ska ha cell i mån :)

Ha det finfint, ses och hörs!

Kram

2010-02-07, 23:43:56

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: