en ingentingdag

Igår (torsdag) gjorde jag ingenting.
Fast ändå ska jag göra en lista på vad jag gjorde.
- Jag vaknade runt 9 och kände mig igensnöad i hela näsan, inte av snö.
- Lullade runt lite här hemma, räknade ut poäng på mitt gymnasiebetyg,
ringde och pratade lite med verket för högskoleservice för att förstå mig
på det nya intagningssystemet. Just nu väljer jag mellan juristprogrammet
och psykologprogrammet. Men kanske dyker ett tredje goare alternativ upp?
- åt nog minst 10 kokosbollar under dagen (mumma haha)
- Var ute sammanlagt 1 minut under hela dagen, det var när jag skulle hämta
tidningen i brevlådan på morgonen, och de gånger jag hämtade kokosbollar i
frysen som står i förrådet.
- kollade på OS!!

Det var rätt skönt med en sån dag mitt i veckan. Kändes lite lyxigt. inga krav.
Idag ska jag ha lite roligare kanske, ska snart iväg och träna med Tilda.
Och ikväll ska jag till Emma ute i Bockara, hon har kommit hem för att vakta
hunden. KUL!

okej, nu ska jag iväg och träna, prova-på-gratis-
pass på gymmet i simhallen med tintin. En mycket
go tjej, http://meravtilda.blogg.se.
Såhär ser jag ut i skrivandets stund. En lila/vit-randig
tröja och en tre dagar och två nätter gammal frill. Mumma.


Hej, puss, hörs eller ses.
Annika.




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: