oj det trodde jag inte att inlägget skulle handla om


två möten, två dagar.
B.i.l. Coldplay - Christmas Lights

Möte 1 (igår) du finns där oftare än du tror.
jag gillar sanningen, men på bloggen måste inte allt sägas.

Möte 2 (idag) dig har jag aldrig träffat förut.
jag gillar sanningen, men oavsett, om det är någon som får
"lilla gumma" mig så många gånger under 2,5 timmar så är det du.

Vem är jag att säga att sanningen är det bästa.
Vem är du som läser att jag tycker det?

Om jag ska motivera och försvara det jag skriver på en sida som
är alldeles frivillig att besöka så vill jag bara säga; ibland är jag ute
och cyklar, glöm aldrig det.
Här är kvällens budskap.
Sanningen är bäst. Den är förlösande. Har du sagt sanningen kan
du alltid söka inom dig när du är osäker. När någon ställer dig till
svars behöver du inte undra vad du sagt eller verkligen gjort.

Sanningen kan såra, men såra då hellre.
Sanning ger trygghet. Sanning ger skratt, gråt.
Sanning väcker hopp.
Nästa gång du väljer så vet du vad jag tycker.

Godnatt på dig. 791. sant.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: