nummer 7


Imorgon smäller det. Äntligen blir jag av med tentan, konstitutionell rätt.
Har haft svårt att motivera mig att plugga idag, jag hoppas, hoppas
verkligen att det beror på att jag känner mig förberedd trots helgens utflykt.
Sen är det ju som sagt 7:e december imorgon. Lucky me! Förresten har
jag sagt att jag äntligen har nummer 7 på bandyplanen igen? Yee.
Blogginläggslåt After Bridge - Watch Over You

Så vad jag gjort idag är alltså inte särskilt mycket som har med juridik att
göra. Men lite.
07.15 julkalendern och gröt.
08.02 plingplong på Daniellas dörr. Vi försökte plugga lite, gjorde ett
par tentauppgifter.
12.15 frivillig frågestund inför tentan med studentlärarna
15.00 efter en matlåda försökte jag sätta mig igen, men fick inte upp
böckerna ur väskan, istället kollade jag lite youtube-klipp, parlamentet.
16.10 behöver fysisk aktivitet för att ladda upp inför imorgon, så jag drog
ut på en joggingrunda.
17.13 det är nu. jag har duschat, ska se om jag får upp böckerna nu,
men snart ska jag äta och sen är det körövning på Larran för
på söndag är det julkonsert här.

Hörs kanske senare.
Annars, håll gärna tummarna för mig imorgon
och säg till när jag kan göra detsamma för dig.
Kram Annika.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: