lördag 18 december

på något sätt en magisk dag.
på ett konstigt sätt ändå.

Några timmar ur de senaste dagarna:
Torsdag IKEA med Henning x 2, en som förnamn en som efternamn.
Jag är supernöjd med mina inköp. T.ex. gardiner, vita som verkligen
passar till min vita adventsljusstake och snön i träden utanför.
vackert vinterland.

Fredag Studentfest Studentsången med fel text men go version annars,
"hurra" ska det ju va. Alfreds studentfest. Med efterhäng på korren.
Som slutade med ett avsnitt Rena Rama Rolf, sedan slet jag mig från
soffan.

Lördag Malmö, RödaKorset-middag. Det var när jag gick från middagen
jag kände magin. Kändes som att något speciellt skulle hända. Typ att
jag skulle träffa en gammal vän, eller bara halka och falla ner i ett hål
som Alice i Underlandet, fick en promenad till stationen, pulsa i snön
en lördagskväll i Malmö, något magiskt. Inget hände. Eller?

Söndag blogginläggslåt. Keren Ann - Not going anywhere
Har bara gått 17 minuter på denna dag. Så vi får väl se.

Godnatt

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: