foppa

Ge hela låten en chans Håkan Hellström - Jag vet vilken dy hon varit i
vilken fin dag det blev idag. på något sätt tror jag att alla aktiviteter
också glimmar lite extra när böckerna på skrivbordet inte syns till
för att jag håller mig ifrån dem.

Först var jag i Mönsterås och firade Mis på hennes födelsedag. Mysigt
es-häng.

Sedan fick jag ett samtal om att det saknades en vänsterforward i ett
mycket proffsigt hockeylag. Visserligen hade tydligen Anton ringt en
massa före de ringde mig, men jag var såklart pepp ändå!!!!
Några timmar senare blev jag hämtad och jag, Anton, Carlsson, Mattias
och Emil åkte till Bergas isplan och körde hockey med lite annat folk i typ
2 timmar.
Såå kul. Sedan var det lite häng efteråt också. Trots detta är
klockan nu bara 10 över 11 och jag funderar på att slå rekord på länge
i att somna tidigt.

Jag har inte bloggat om julafton förresten. Den var ibland sådär, ibland bra
ibland kalaskul. Känslor alltså. Jag vet inte, kanske skriver mer om den
dagen en annan gång. Nu ska jag bestämma mig för om jag ska duscha
eller spara det till imorgon, borsta tänderna, värma riskudden sedan sova.

Nattinatti läsare.
kram!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: