en kyss

jag har aldrig känt så lite som under den korta, första, stela, trevande kyssen.
det var länge sedan nu.
men nu har jag snart ägnat en timma framför datorn åt efterforskning av
personer som skrämmer mig utan att jag egentligen vet särskilt mycket.

jag borde ha skrattat, sagt att "nej det här var ingen bra idé, vi är nog bara
vänner ändå" men det gjorde jag inte.
och som sagt, en timma den 27 december. Mina frågor är inte besvarade.

Vad hände egentligen? Vad sjutton vet du om den största viljan och meningen?
Vem är du att representera _ _ _? Jag själv tar inte representationen i anspråk.

snart åker jag tillbaka, bort från Oskarshamn.
Kanske glömmer jag allt igen.
Hör av dig om du blir normal, då har du en stor chans kan jag erkänna.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: