självupptagen

jag går upp i en bubbla och jag har sagt ordet jag, och jag (ordet) studsar i bubblan
och kommer inte ut, jag jag jag. Jag och två knutar.
1. jag måste få ledigt till frizon.
2. jag vill verkligen komma in i Lund.



Knut 1 har knutits upp och jag andas ut, för nu är den planerade sommarsemestern
räddad. Redan imorgon kommer en minispontan semester, jag ska till LISEBERG jäää.
Knut 2 är vad som illustreras på bilden, jag tror jag har gått in på studera.nu i snitt
ungefär 3/dag i en vecka nu. Idag har det hänt något nytt tillskillnad från alla andra
dagar. Nu står det urval förbereds/körs. Så då är det alltså denna synen som ska
möta mig en vecka nu då jag lär höja snittet i antalet besök/dag. Beskedet ska komma
antingen i slutet av denna vecka eller början av nästa, lita på att jag kollat upp det.

Jag jag jag. Idag firades min födelsedag och min systers också. Fast jag fyller inte år
förrän imorgon. Borde komma på något roligt att göra här på bloggen egentligen.

Inatt drömde jag om döden. Det är typ det jag drömt om på senaste tiden, det och mitt
jobb. Det jobbiga med att drömma om döden är att även om det är skönt att vakna upp
så var begreppet döden ingen mardröm, den finns. Jag har väldigt svårt ibland för att
tänka på döden, det svartnar lixom framför ögonen på mig. Mer om detta en annan dag
kanske, i förmiddags har vi ätit kanonfin frukost och spelat spel och öppnat paket, snart
är det morotochräksoppa innan jag ska till jobbet. Jag ska till jobbet, jag jag jag.

hej puss.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: