oj det var inte möblerat

Fakta inför blogginlägget: Jag bor på övervåningen i radhuset.
Musik till blogginlägget: tre nya låtar på listan, bl.a. Britta Persson.
Planerad insomingstid ikväll: 23.00
Trolig insomningstid ikväll: ca 23.30-24.00

Nu kan jag börja skriva. Sitter i barndomsrummet. Idag har jag nog
tagit sommarens sista dopp med mamma i forshultssjön, idag har jag
också jobbat sista arbetspasset, iallafall det planerade, för jag råkade
glida in på ett bananskal på ett helt annat ställe idag, så imorgon ska
jag jobba 13 timmar som personlig assistent, men jag kan inte tacka
nej, jag får tokstäda på lördag istället helt enkelt, innan grillkvällen
med stajken m.fl. för på söndag ska jag flytta till Lund. Tänkte skriva
mitt Lund, men  det hade varit lite fel kanske, jag tror bara jag varit
där 3 timmar. Jag får nog bo där ett tag innan det blir mitt.

På bara några dagar har jag iallfall lyckats lösa det mesta med det
omöblerade rummet. jag har nu fixat fram skrivbord, stol, matta,
bokhylla, nattduksbord, tvättkorg, byrå, säng. Det viktigaste som
saknas är lampor.

nu ska jag städa en stund innan jag ska försöka sova.
sju nio ett punkt


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: